Translate

sobota 14. decembra 2013

Výzdoba

 Venčeky

 Dnes to bude narýchlo. Málo času veľa roboty.:-)




...v kuchyni na okne. Konečne som vyskúšala servítkovú na látku. Lepidlo mám doma už asi rok, tak už sa patrilo. Srdiečka sú ľanové.


...z orechových škrupín natretých bielou akrylkou.


...na dverách s tilda vtáčikom. Tiež budú v novom šate, ale až budúci rok.


...vešiak v predsieni.



...znova servítková. Ľanová čižma.



...girlanda v kuchynskom kúte.






...u chlapcov v izbe.




 ...ešte som stihla prerobiť túto lampu.Škoda že som ju zabudla  odfotiť pred.Tienidlo bolo biele a a nožička je kovová pôvodne čierna.Použila som dva odtiene šedej farby, bielu farbu a štruktúrovaciu pastu.Trocha hrania a tu je výsledok.


Pekný tvorivý deň prajem.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára