Translate

piatok 6. decembra 2013

Vianočné myšky

Šila som a ešte stále šijem. Tento rok mením vianočnú výzdobu v byte, okrem vianočného stromčeka. Ten jediný mi ostáva každý rok rovnaký. Ale výrobu ozdôb som si nechala samozrejme na poslednú chvíľu a tak to aj vyzerá. Nemám ešte upečené medovníčky, ktoré ináč pečiem ešte v polovici novembra. Ale aby som prešla k tým myšičkám. Erika z blogu Parížankou na víkend pridala príspevok s burdou. Klikla som si na súbor ktorý pridala na stiahnutie a našla som tam myšky kámošky, tak sa mi zapáčili, že som sa rozhodla ich ušiť.






Veľká je ušitá z ručne tkaného ľanu, ktorý mám od svokrinej kamarátky. Menšia je z bavlnenej látky. Takto si sedia v predsieni na stoličke.



Adventný veniec

...je zavesený na svetle v kuchynskom kúte. Veniec mi minulý rok zdobil vchodové dvere do bytu. Tento rok som to trocha obmenila. Pletených sobíkov som kúpila, hviezdičky ušila, srdiečka vyrobila z drôtu a korálok nalepila šišku a mašličku. Na mašle som použila otrhané kúsky látok a štipce na sviečky kúpila na novembrovej burze starožitností. Sviečky naňom pre istotu páliť nebudem.:-)







...ešte minuloročný rest. Svietničky ktoré som si kúpila na tvorenie. Predošlý rok som nevedela čo s nimi a tento som našla nane vhodný motív. Olepila som ich  vianočnou servítkou green gate. Motív so srnčekom sa mi veľmi páči.:-)




                                        Krásny Mikulášsky deň




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára