Translate

sobota 7. decembra 2013

Aranžmány

Aj vy ste sa dnes zobudili do takého krásneho rána?





Včera okrem toho, že som si už poriadne upratala obývačku a pripravila miesto na stromček som stihla aranžmány, venček a oservítkovať krabičku pre sesternicu,ku ktorej dnes ideme s mojím malým synom pozrieť ich nový domček.





...tento mám v obývačke. Na sviečke je nalepená servítka. Použila som mach a prírodné dekorácie, mašličku z bavlnenej čipky na ktorej je nalepený anjelik.



...tento je zas v kuchyni. Zinková nádoba v nej prírodné dekorácie. Vtáčik je kovový kúpila som ho v kvetinárstve.

A takto si spolu sedia s vtáčou búdkou na starej kuchynskej váhe, ktorú mám od mojích susedov. Chceli ju odniesť do zberu, ale potom si spomenuli, že mám rada steré veci tak mi ju priniesli.





...venček je zavesený v obývačke. Polystyrénova guľa je na nej anjelik z ryžového papiera, olepená papierom zo starej knihy. Papier som si otrhala na menšie kúsky a postupne lepila. Nakoniec som použila patinovaciu pastu, aby vyzerala staro. A jemne ocapkla s hubkou na ktorú som si nabrala bielu farbu. Ešte prelakovala a hotovo.




...a nakoniec krabyčka pre sesternicu. Bola robená len na rýchlo tak dúfam, že sa bude páčiť. Len tak jednoducho. Nemá rada staré veci tak ako ja.:-)



Prajem krásnu nedeľu














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára