Translate

streda 8. januára 2014

V novom roku...

Tvorenie

V prvom rade chcem popriať všetkým blogerkám v novom roku všetko len to naj, naj, naj. Aj keď som s blogovaním začala tesne pred koncom roka 2013 dúfam, že v tomto roku sa budeme stretávať často. Teším sa na všetky vaše príspevky.
A konečne aj ja pridávam v novom roku ten svoj. Začala som tvoriť, tak tu je malá ukážka z novoročného tvorenia.






...rámčeky som prerábala svokre do obývačky tieto  pôvodné sa jej tam nehodili .Sú natreté šedou akrilovou farbou .Na farbu je nanesená štruktúrovacia pasta nakoniec sú prelakované.


...krabičku som robila mojej mamke k narodeninám ktoré mala začiatkom januára.


...srdiečko z preglejky.Nalepený je naňom ryžový papier.Bolo robené ako darček mojej prvej zákazničke zo Sashe.Jej objednávka ma strašne potešila.


...veci ktoré som robila na Sashe.
...a utekám pre syna do škôlky, čas je pokročilý.

Prajem pekný tvorivý deň




2 komentáre:

  1. Tinka, vítam ťa vo svete blogu, krásne výrobky!
    Nech sa daríííí !

    Krásne dni
    e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ericca, ďakujem za komentár veľmi ma potešil. Zároveň som rada, že som mohla vidieť niečo nové a krásne, tvoj blog je úžasný plný inšpirácii.
      Tina:)

      Odstrániť