Translate

pondelok 18. novembra 2013

Víkendovo vianočné tvorenie

Decoupage
Cez víkend som trošku tvorila...




Stromčeky namaľované bielou akrylkou, olepené servítkou doplnené rolničkami a mašličkami, nakoniec prelakované...






Vianočná búdka je namaľovaná bielou a červenou akrylkou sú na nej použité dve rôzne servítky, nakoniec je ošúchaná a patinovaná, dotvorená bielymi špliechancami a prelakovaná...







A nakoniec vianočný obrázok, je naňom použitý ryžový papier dotvorený bielou, červenou a hnedou akrylkou, patinou a taktiež pošpliechaný bielou a čevenou akrylkou, nakoniec prelakovaný a dolpnený stužkou a prírodným motúzom na zavesie...







A samozrejme už má aj svoje miesto v predsieni na poličke:)

Dnes mi prišiel balíček k ďalšiemu tvoreniu od Maťky zo Sashe.Tu je malá  ukážka z jeho obsahu.



Pekný tvorivý deň prajem
Tina

2 komentáre:

  1. Tinka krásne tvorenie, s decoupage technikou som začala len nedávno aj to na sviečkach, trochu som prešla fotky a tvoja technika nemá chybičky, žiadne bublinky, ohyby, dokonalé.
    Veľmi sa mi páči, čo si "spáchal" s búdkou, kreatívne s tými špechmi bielej farby. Budem sa tešiť na tvoje ďalšie kreatívne nápady. Vidím, že si s blogovaním začala len nedávno, si ideálny adept na hosťovanie. Ak by si mala záujem pozri si podmienky tu:
    http://www.crafto-mania.com/p/hostovanie-guest-post.html
    Krásny advent prajem. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Renatka, pri tom všetkom zhone som si až včera všimla, že mi niekto píše na starší príspevok. Tvoj komentár ma veľmi potešil. Decoupage už robím niečo vyše roka, ale ešte stále sa učím a skúšam nové techniky. Hneď teraz si idem pozrieť tie podmienky na hosťovanie. Ďakujem, a prajem krásny zvišok adventu.

    OdpovedaťOdstrániť